Miks: vedrustuse täpne ja kiire reageerimine pikaks ajaks
Tehase kasutatavad kummipuksid annavad koormustele kergesti järgi ja väänduvad seda kergemini, mida vanemad nad on. See tähendab, reaktsioon nii roolikeermisele kui teekonarustele on pehme ja ebatäpne, kuna vedrustuses on lõtkud kohtades, kus neid ei tohiks esineda. Lahenduseks vastupidavad ja jäigad polüuretaanpuksid.
Valmistajad: Energy Suspension
Miks: parem juhitavus ja parem välimus
Asendades tavavedrud jäigemate performance osadega, on võimalik parandada auto juhitavust ja kompenseerida kaaluvahet, mis tekib mõne väiksema mootori vahetamisel V8 vastu. Kasutades progresseeruvaid vedrusid, ei kannata sealjuures sõidumugavus. Lühemad, madaldavad vedrud aitavad parandada ka nii mõnegi auto välimust.
Valmistajad: Eibach/Lakewood, Belltech, Moroso
Miks: rattad on pidevalt kontaktis teega ka konarlikumal pinnal
Amortisaatorid hoiavad auto vedrustuse liikumise kontrolli all. Siingi on võimalik parandada auto käitumist, olgu siis eesmärgiks kiire kurvisõit või kiirendusvõistlused. Seadistatavad amortisaatorid annavad veelgi suuremaid võimalusi oma auto käitumise kohendamiseks.
Valmistajad: Lakewood, Bilstein, Koni, Competition Engineering, Herb Adams
Miks: võimsus jõuab teepinnani igas olukorras, parem juhitavus, suurem ohutus
Agressiivse kohaltvõtu ja sõidustiili korral võivad liialt väänduvateks osutuda ka vedrustuse muud osad: piki- ja põikivardad, õõtshargid; alamõõdulisteks võivad osutuda ka tehasest pandud stabilisaatorvardad, halvemal juhul puuduvad need hoopis. Vedrustuse performance osad tagavad rehvi maksimaalse kontakti teega nii kiirendusel, pidurdamisel kui ka kurvisõidul, lisaks pakume erilahendusi veerandmiilile.
Valmistajad: Lakewood, Competition Engineering, Chassis Engineering
Miks: teekonarustel töötab vedrustus, mitte ei väändu kere
Kandekerega auto puhul (näiteks kõik Camarod ja Firebirdid) aitavad kerele jäikust lisada ja ühtlasi juhitavust parandada esimest ja tagumist poolraami ühendavad subframe connectorid.
Valmistajad: Chassis Engineering, Competition Engineering