AVATUD E-N 8.30-18 R 8.30-17

Toitesüsteem

Õhufilter

Miks: suurem õhu läbilaskevõime võrreldava filtreerimistõhususe juures annab lisavõimsust 5-15 hj.

Mootori võimsus sõltub eelkõige sellest, kui vabalt ta hingata saab. Esimeseks takistuseks sellel teel on õhufilter. Pakume nii filterelemente kui ka terveid Cold Air Induction (CAI) komplekte, mis tagavad mootori varustatuse külma ja tiheda sisselaskeõhuga.

Valmistajad: K&NAccel

Karburaator

Miks: paremad käiguomadused ja reageerimine gaasile, suurem võimsus (10-20 hj), väiksem kütusekulu.

Karburaatori ülesandeks on tagada mootorile igas olukorras sobival hulgal ja vajaliku koostisega küttesegu. Eriti forsseeritud mootori puhul ei pruugi standardkarburaator enam sellega hakkama saada. Abi saab valmistaja lisaosadest või täiesti uuest karburaatorist ning korralikust seadistusest.

Valmistajad: HolleyEdelbrockBG Fuel Systems, Carter

Sisselaskekollektor

Miks: Suurenev võimsus (10-40 hj) ja pöördemoment, malmkollektori asendamisel alumiiniumiga ka arvestatav kaalusääst.

Sisselaskekollektori ülesandeks on tagada küttesegu ühtlane jaotumine silindrite vahel. Performance kollektorid võimaldavad suuremat õhuvoolu, mis on seda vajalikum, mida rohkem on mootorit forsseeritud muude performance osadega. TOP PARTS pakub sisselaskekollektoreid karburaatormootoritele ning kollektoreid, pihusteid ja muid komponente sissepritsega mootoritele.

Valmistajad: HolleyEdelbrockWeiandAccelWorld Products

Kompressor

Miks: võimsuse ja pöördemomendi kasv läbi pööretevahemiku, kuni 50%.

Kompressor lisab mootori võimsust, suurendades oluliset küttesegu hulka, mida mootor igal töötaktil põletada saab. Kompressori antav efekt on tuntav juba muidu tehasekorras mootori juures ja edasiste modifikatsioonide käigus see vaid suureneb. Kompressori lisamine mootorile on üsna töömahukas tegevus, mis võib nõuda ka teiste süsteemide täiustamist/vahetamist.

Valmistajad: WeiandB&MVortechPaxton

Nitro

Miks: nupuvajutusega lisavõimsus 30-200 hj, muutmata mootori omadusi tavakasutusel.

Nitro on hinna/võimsuse suhtelt parim modifikatsioon, mis annab mootorile tavalisest märgatavalt rohkem hapnikku, mida kütuse põletamiseks kasutada. Eriti suuremate nitrokomplektide kasutamisel on mootori koospüsimise huvides vajalikud modifikatsioonid mootori teistes süsteemides.

Valmistajad: NOSNitrous WorksEdelbrock

Kütusesüsteem

Miks: et tagada mootorile vajalik kütusekogus igas olukorras.

Mootori võimsuse kasvades tuleb suuremat rõhku panna ka sellele, et mootor piisavalt kütust saaks, seda eriti kompressori või nitro kasutamise puhul. Selleks on vajalik korralik kütusetorustik, filtrid, rõhuregulaatorid ja kütusepump.

Valmistajad: HolleyEdelbrockMalloryBG Fuel Systems, Carter

Varuosapäring

ei tea
ei tea
Registreeri püsikliendiks soodustus 10% Liisi järelmaks